Search This Blog

Friday, January 11, 2008

Waarom Outsourcing?

- Inzicht in- en lagere IT-kosten
De omvang en opbouw van jaarlijkse IT-kosten worden in beeld gebracht, waardoor u een goed inzicht heeft in de werkelijke kosten en Total Cost of Ownership. U kunt ook uw IT-investeringen beter plannen.

- Uw organisatie kan zich volledig richten op kernactiviteiten
Een betrouwbare en flexibele IT-omgeving is noodzakelijk om het management ruimte te geven voor concentratie op de kernactiviteitenvan hun organisatie.

- Verbetering van de productiviteit van uw medewerkers
Deskundige ondersteuning van IT-gebruikers waardoor problemen zoveel mogelijk pro-actief worden opgelost en voorkomen. Daarnaast gaat de tevredenheid van IT-eindgebruikers aanzienlijk omhoog. Zij kunnen gebruik maken van een single-point-of-contact.

- Een betrouwbare en flexibele IT-omgeving
Een hogere beschikbaarheid van IT-systemen, up-to-date infrastructuur, waardoor u op ontwikkelingen in de toekomst bent voorbereid.

- Inzicht in uw bestaande infrastructuur en IT-beheerprocessen
Knelpunten worden in beeld gebracht en zijn, samen met uw bedrijfsdoelstellingen, de basis voor verdere acties en bijbehorende processen.

- Basis voor een lange termijn aanpak van IT
Een up-to-date en flexibele IT-infrastructuur effent tevens de weg voor het definiëren van een lange termijnaanpak van IT binnen uw organisatie. Nieuwe IT-mogelijkheden kunnen zo optimaal worden geïntegreerd in uw organisatie en ook aan uw klanten

- De dienstverlening gaat uit van uw specifieke situatie
Uw infrastructuur en de beheerservices dienen optimaal aan te sluiten op de strategie en doelstellingen van uw organisatie. Samen met u Service Provider worden de uitgangpunten en afspraken voor de totale dienstverlening.

- Gekwantificeerde doelstellingen
Alle uit te voeren services worden in één overkoepelend contract opgenomen. Fujitsu Services toetst regelmatig of de IT-infrastructuur en de beheerservices optimaal aansluiten op uw organisatie.